mandag den 16. oktober 2017

Løsninger på nettet også med Google Adwords som jeg har læst om

Inden jeg begyndte at lave hjemmesider, har jeg haft mange tanker. Jeg vidste intet om eksempelvis google adwords, søgemaskineoptimering – eller hvad det overhovedet vil sige at have en netbutik.
Men nu har jeg så fået min egen hjemmeside med netbutik, og det går forrygende. 

Salget steg i min netbutik med næsten 100 procent på en måned, især efter at jeg fik google adwords på.  Jeg ved, at det også er vigtigt at få søgemaskineoptimeret sin side, så jeg er ved at finde en løsning med søgemaskineoptimering. Det er jo vigtigt, at ens potentielle kunder kan finde ens butik, når de søger på Google, hvilket langt de fleste folk efterhånden gør, når de shopper på nettet. 

Så det kan næsten ikke gå hurtigt nok med at finde en løsning inden for SEO, som det jo også kaldes.
Jeg skal også have fundet en løsning inden for konverteringsoptimering, så jeg kan få udnyttet det fulde potentiale af trafikken til min webshop. Jeg har ikke det fulde overblik endnu men kigger på forskellige muligheder inden for konverteringsoptimering på nettet.

Hvis min webshop vokser sig meget større, vil jeg nok overveje noget outsourcing af min server. Inden for outsourcing findes der masser af muligheder på nettet, men priserne er meget forskellige. Det er kvaliteten sikkert også, men jeg har endnu ikke det fulde overblik over markedet. Men det er også kun, hvis min webshop bliver større, og jeg derfor har mere at miste, at jeg vil overveje at outsource min server.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi løser alle former for grafiske opgaver og visuel præsentation

Kompetencer Vi løser alle former for grafiske opgaver og visuel præsentation. Herunder webproduktion, grafisk design og layout, redesign ...